elkelkáposztásítottalanítottátok

A karácsonyi menü

Posted on: december 30, 2008

Nos korábban ígértem, hogy készítek egy külön bejegyzést csak a gasztronómiai részleteknek hódolva.

A karácsonyi menüm a következő volt:

Előételnek:
Sajttekercs
Fokhagymás sajtos tésztasaláta

Főétkeknek:
Töltött káposzta
Baconös csirkemáj
Sajtos rakott csirke
Pulykamell Orly módra
Ezekhez köretként krumpli és párolt rizs, valamint aszpikos vendégváró.

Desszert:
Bejgli
Krémes
Kókuszgolyó (külön kívánságra)
Mandula 
Gyors sajtos

A receptekért köszönet a készítőknek. Az ételek készítésének fázisairól sajnos nem volt időm és lehetőségem képeket készíteni, mert rengeteget kellett így is dolgoznom, de talán mondhatom, hogy megérte. Van pár saját recepttáras, innen-onnan összeszedett receptem, a rend helyreállt, így ezeket is meg tudom osztani (aszpikos vendégváró, gyors sajtos, mandulás).
Szerencsére mondhatom, hogy minden jól sikerült, a bejgli kivételével, azt sajnos megégettem és hozzáértők szerint a tésztája is sok. Hát én nem tudom, nem kóstoltam meg, meg amúgy sem vagyok nagy bejgli rajongó 🙂

 Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!

Hozzászólás

Naptár

2008. december
h K s c p s v
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Minták

Ha mintákat szeretnél, kattints a Kategóriákon belül a "Minta" opcióra.

Kategóriák