elkelkáposztásítottalanítottátok

Kolibri

Posted on: május 3, 2009

Az alábbi kép mintáját egy nagyon kedves kolléganőmtől kaptam, aki kint járt Amerikában és hozott nekem egy hamisítatlanul eredeti Just Cross Stitch című magazint. Ebben ún. “bellpull” (csengőhúzó…) címszó alatt szerepel, sok kis kolibrivel egyetemben és nagyon zölden:-(.

kolibri01

kolibri02

Éppen ezért én úgy döntöttem, hogy megszakítom a zöld áradatot és lilás árnyalatot kapott a kolibri. Szerintem egész pofás és rendkívül könnyű, gyorsan elkészíthető minta. Szeretném megosztani veletek, de előtte be kellene szkennelnem, ami kissé nehézségekbe ütközik, mert itthon nincs szkennerem…

No nem baj, addig is egy másik gyönyörű mintát találtam, ami nagyon jól illik fürdőszobába, vagy “hideg” kékes fehér típusú szobákba és számtalan lehetőséget is rejt magában, mint azt ti is láthatjátok.
Íme a tengeri hangulatú keresztszemes:

high-tide1

A letöltőlinkje a következő: http://data.hu/get/1401766/High_Tide.zip.html

A data.hu sajnos merőben megváltozott, mondhatnám azt is, hogy teljesen elanyagiasodott, amit meg is értek meg nem is értek meg. Ez legyen az én gondom:-) Kicsit nehézkesebbé vált a letöltés azáltal, hogy az “ingyenes” letöltési opciót választva kb 277 mp-et kellene várni, hacsak nem kattintasz egy szponzorált linkre. Én ez utóbbi lehetőséget ajánlanám, majd utána az oldalt (data.hu) újrafrissítve viszonylag “simán” megy a további letöltés. A fájl ezúttal is .zip formátumú és minden szükséges megvan benne és hozzá :-).

Ha bárkinek problémája adódna, kérem, hogy írjon mindenképpen, megpróbálok segíteni.

1 Response to "Kolibri"

Nagyon szép a kolibri,szeretem őket 🙂 Én is kivarrtam párat.A cica-mintát pedig köszönöm.

Hozzászólás

Naptár

2009. május
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Minták

Ha mintákat szeretnél, kattints a Kategóriákon belül a "Minta" opcióra.

Kategóriák